Service Desk

Service Desk

En velfungerende IT Service Desk gjør organisasjonen din mer effektiv.

En veldrevet Service Desk reduserer kostnader ved å løse feil hurtig, slik at kjernevirksomheten kan fortsette som normalt. Proservia er spesialister på dette og kan overta Service Desk i deres lokaler, eller levere tjenesten i et av våre Proservia Service Desk-sentre i Norge eller Europa.

Hos oss får du mer ut av Service Desk-tjenesten:

  • Vi sørger for at brukerne møter profesjonell kundebehandling.
  • Vi sikrer at ansatte på Service Desk har nødvendige tekniske og mellommenneskelige ferdigheter.
  • Vi har Service Desk-ansatte som arbeider for å unngå at problemer oppstår, og som håndterer problemer raskt og i tråd med forventninger.
  • Vi bidrar til å overvåke gjentakende feil og sørger for at de blir håndtert riktig.
  • Vi ber om tilbakemeldinger fra brukerne slik at vi hele tiden kan forbedre tjenesten.
  •  Vi følger ITIL-prosessene, dersom ikke annet er avtalt.

Lurer du på noe om Service Desk?

Legg igjen litt info om deg selv så tar vi kontakt

Ditt navn*

Ditt telefonnummer*

Din e-post*

Din bedrift*

Kommentarer